zondag 6 december 2015

Sinterklaas 2

Een feestdag vieren met een incompleet gezin, ik blijf het moeilijk vinden. Maar niet doen is geen optie, want dan lijkt het of de kinderen die wel thuis/ in de buurt zijn, er niet toe doen. En dat is natuurlijk helemaal niet waar. Dus hebben we gisteren een soort van Sinterklaas gevierd. Compleet met kadootjes en een heerlijke brunch, want dochter moest 's avonds werken. We hadden Oma ook gezellig uitgenodigd.































De servetten had ik een paar weken geleden bij Z-eeman gekocht en toen vond ik via Pinterest de mooie labels van Jetjes en Jobjes. Helemaal passend in wat ik wilde. Dank je wel. 



































































Zien jullie ook deze mooie Sint, Piet en Amerigo. Die heeft mijn zusje gemaakt. Als een dank-je-wel-kadootje voor verschillende logeerpartijtjes bij mij, in een voor haar moeilijke periode. (http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/made-by-stientjen/)










































De pepernoten-tiramisu is gemaakt naar een recept van Brenda kookt.

3 opmerkingen:

  1. Lieve Jeanette, het ziet er weer heel gezellig uit! En wat lief om mijn handwerk op je blog te zetten.
    liefs Stieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het prachtig om te zien Jeanette!
    Wij zitten in een soort tussen-periode nu ook jongste sinds een paar jaar weet hoe het zit. Er moet een nieuwe traditie gemaakt worden en ik was nog niet zo geïnspireerd dit jaar. Dat wordt in oktober/november volgend jaar onderwerp van gesprek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat ziet dat er mooi, gezellig en lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen