zondag 21 februari 2016

Uit de oude doos: Sneeuw

Een paar weken geleden zat ik foto's uit te zoeken, en zag allerlei dingen die ik haast vergeten was. Het lijkt me leuk om af en toe iets te laten zien hier. Een nieuwe rubriek is geboren, Uit de oude doos. Niet letterlijk, want de foto's staan op de computer. Die oude doos hebben we trouwens ook wel, daar doe ik ook regelmatig een dappere poging om doorheen te komen. Hopelijk vinden jullie het net zo leuk als ikzelf, ik ga hier geen regelmaat aan hangen, als ik een keer geen inspiratie heb, of als ik iets tegenkom, dan verschijnt het hier.



































Deze foto's zijn gemaakt op 3 januari 2010. Wat een sneeuw, echt winters. Wat ik met name leuk vind hier, is dat alles een hoedje van sneeuw op heeft, zelfs de stenen aan het koord op de 1e foto.

3 opmerkingen: