woensdag 30 maart 2016

Smoothies en Boligliv

Toen ik van de week een keer op dochter wachtte, bedacht ik me dat ik wel alvast een lekkere smoothie kon maken. Dit ging er in: 100 gram blauwe bessen, 1 banaan, sap van een halve citroen en spinazie tot de kan van de blender vol zit (en wat water). Daarna zat ik de Boligliv te lezen, dat vind ik toch zo'n fijn woontijdschrift. En achterin vind je alvast een vooruitblik naar de volgende maand. In April is dat een bijlage voor het buitenleven in de tuin en op het terras/balkon. Kan niet wachten.







4 opmerkingen:

  1. Ziet er een heel fijn tijdschrift uit, kun jij die taal begrijpen? Ik niet, maar de prentjes zien er leuk uit :-)
    En die smoothie, njam, ik maak er in de zomer ook vaak met banaan en bosbes, maar die spinazie heb ik er nooit bijgedaan, moet ik eens proberen...
    Groetjes,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is inderdaad een heel fijn blad. En ja, ik spreek en lees Deens.

      Verwijderen
  2. Heerlijk wegdromen bij al die mooie plaatjes...........

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat lijkt mij een mooi tijdschrift.
    En ik heb het voornemen vaker smoothies te gaan maken. Laatst met veel zwarte bessen en wat vers sinaasappelsap, heerlijk. Nu nog groente toevoegen en de mannen aan het rietje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen