donderdag 18 augustus 2016

Dagje weg

Net voor de zomervakantie ging ik een dagje weg met mijn knutselvriendinnen. Eerst gingen we naar Loods 5 in Amersfoort. Dat was erg leuk. Er werden flinke aankopen gedaan. Daarna naar Nijkerk, naar De Postkamer. Dat is een (klein) winkeltje en een café dat gerund wordt door mensen met een beperking, onder begeleiding van deskundig personeel. De broer van 1 van mijn vriendinnen is daar kok. We deden een high tea. Zeer de moeite waard. Alles was heerlijk en zag er prachtig uit. Na ook daar de nodige aankopen te hebben gedaan, togen we weer huiswaarts. Wat een heerlijke dag.











































Wil je meer lezen en weten over De Postkamer, lees dan hier verder!

6 opmerkingen:

  1. Loods 5 is een leuk adres, ik was er al eens in Zaandam. Hier in de buurt zijn soortgelijke winkels, maar toch minder leuk (zoals ik het nu ook op je foto's zie). Heerlijke en gezellige afsluiting daar in Nijkerk. De adresjes ga ik onthouden.
    Veel plezier met je nieuwe aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er allemaal prachtig en lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede, mooie inkopen gedaan samen met gezellige vriendinnen en zo te zien ook heerlijk genoten van een hihg tea.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Origineel winkeltje zo te zien...
    En heerlijke hapjes!! Mmmm!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Loods 5, heerlijke winkel. En wat ziet die high tea er lekker uit...

    BeantwoordenVerwijderen