donderdag 23 maart 2017

Het voorjaar begint goed







































Dinsdagmiddag nam ik bij het boodschappen doen de folder van J-umbo mee. Het eerste dat ik zag: het voorjaar begint goed. Dat is toch leuk om te lezen?! Mijn voorjaar begon ook goed. Van vriendin G kreeg ik afgelopen zaterdag een prachtige hortensia. Ik maakte een lekkere smoothie voor dochter en mijzelf. (Van mango, ananas, banaan, citroensap en een scheut water.) En ik bakte dinsdagmiddag ook nog een heerlijke cake met blauwe bessen en yoghurt.  Deze nam ik gisteren mee naar de knutselvriendinnen. Verslag volgt zaterdag.









6 opmerkingen:

  1. Het voelt nu echt als lente, op jouw foto's ook. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk dat lente gevoel! Echt genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk hè, dit voorjaarsgevoel, we waren er zo aan toe!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig Hydrangea! Ik heb 3 grote hortensia's in mijn tuin; een witte en 2 roze.
    Geniet van het blauw, want tenzij je een sterk ijzerhoudende grond hebt, wordt deze ook roze!
    Wel heel lief van die vriendin om je met zo'n plant te verrassen.
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is zeker een goed begin.
    Ik geniet even met je mee!

    BeantwoordenVerwijderen