zondag 16 april 2017

Follow the bunny, he has the chocolate 2































Nogmaals de haas en de chocolade. Dit staat op de keukenplank. Een potje met chocolade-eitjes en bloemen.
En ik 'vond' ook nog de betonnen kip die ik een paar jaar geleden heb gekocht op een leuke markt in Hattem. Eindelijk maar eens neergezet. En bij B-lokker vond ik zo'n schattig slingertje, die kon ik echt niet laten liggen. Heb hem opgedeeld, wat kado gedaan en zelf de witte gehouden. Het zakje met het haasje met de grappige staart kregen we tijdens het knutselen van vriendin I. Er zit een waxinelichtje in (in een glazen potje hoor!!!!).
VROLIJK PASEN allemaal. 
En dank je wel voor alle bezoeken en berichten aan/op mijn blog. (in het bijzonder op mijn nieuwe logo!) Al beantwoord ik ze niet allemaal, Ik lees ze wel allemaal en wordt er blij van.
















































5 opmerkingen:

  1. Lief die konijntjes... fijne paasdagen
    Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijkheid! Eenvoud siert echt.
    Leuk hè, om zo af en toe iets te (her-)vinden in je eigen huis. Dan heb je de pret van het kopen gehad, het opnieuw ontdekken en het 'gebruik'.
    We gaan met onze klas eind mei op excursie naar Deventer en een collega/klasgenoot en ik organiseren dat. Dus tips zijn welkom. Ik wens je een gezellige dag daar en goed zaken, X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben helemaal verliefd op dat leuke vaasje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, leuk is die he. Het zijn net allemaal eieren aan elkaar. Ik zag ze dit jaar ook wel weer in bloemenwinkels. De mijne heb ik al een paar jaar.

      Verwijderen