donderdag 11 mei 2017

Beelden in Witharen

Vandaag de 2e serie foto's die ik maakte in de beeldentuin in Witharen. Deze beelden vond ik met name schattig. Zou ze nooit zelf in de tuin zetten, maar vind ze wel mooi.













































Als ik nu weer naar de foto's kijk, dan valt me op dat de beelden ook 'precies' op de goede plek staan. Dat vond ik ook al toen we er waren. Kijk maar eens naar de 2e foto, het haar van de zeemeermin en de border er achter. En op de laatste foto, het haar en de struik. Mooi.

2 opmerkingen:

  1. Beeldschone beelden maar inderdaad, ik zou ze niet in mijn tuin hoeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de beelden wel iets hebben, alleen de gezichten vind ik een beetje raar.
    Het is inderdaad de uitdaging om tuinbeelden niet zomaar ergens te zetten, maar op precies de juiste plaats. Daarin zijn ze geslaagd!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen