dinsdag 15 september 2015

Pannenlappen

Ageeth van de blog Ogenzalf vroeg mij een tijdje geleden of ik een patroon voor haar kon vertalen. Het patroon is in het Deens en komt van de blog Tusindfryd. Dat is geen probleem, vertelde ik haar. 








































Inmiddels heb ik zelf de pannenlappen ook gehaakt, maar heb er mijn eigen draai aan gegeven. 













































Foto van de blauwe pannenlappen komt van http://tusindfryd-blog.blogspot.nl/.

Mocht je de pannenlappen ook willen haken, en je komt niet uit het Deense patroon, kun je me mailen, en dan stuur ik je de vertaling zoals ik hem ook naar Ageeth heb gemaild.

2 opmerkingen:

  1. Je hebt me geweldig geholpen. Ik ben het haken verleerd en moest weer bij het begin beginnen.
    Maar mijn pannenlap is nog niet af ;-) Het staat wel gezellig in de huiskamer zo'n haakwerkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze erg leuk.
    Staat mooi ook met dat touwtje eraan om het mee op te hangen.
    Zou je mij het patroon willen sturen?
    Lijkt me leuk om zelf te haken.

    BeantwoordenVerwijderen