maandag 14 december 2015

Belofte maakt schuld

Toen ik hier de keukenkast liet zien op 7 november, werd mij gevraagd hoe dat er dan in de gang uit zag. Nu hebben wij een hele donkere gang, maar heb toch geprobeerd om acceptabele foto's te maken. Om de kast vanuit de keuken door de muur te kunnen schuiven, heeft man de gipsplaten aan beide kanten (keuken en gang) doorgezaagd. De stukken heeft hij hergebruikt om de kast aan de gangkant weg te werken. Daar hangt nu een spiegel. We hebben het bewust niet tot aan het plafond gedaan, dan kan ik daar nog weer wat neerzetten. Heb namelijk best wel wat spullen en niet heel veel kastruimte. In de kast links van de spiegel staan onze levensmiddelen.Daar weer naast staat nog een boekenkast (met een zeer klein deel van onze boeken). En de naaimachine met altijd wel een stapeltje van het een of ander. De wanddecoratie die je rechts op de 1e foto ziet, komt een andere keer aan bod, die is te mooi om als bijzaak te dienen.


























































Dit kleine smalle raam is het enige raam in onze gang. Misschien herkennen een aantal van jullie de raamstickers. Die zaten jaren terug bij de Flow. Een te gek tijdschrift dat ik met veel plezier lees. (Ik kreeg van de Sint het Book for paperlovers.)





2 opmerkingen:

  1. Mooi, je inkijkje. Ook ik ben een grote fan van Flow, maar kende deze raamstickers niet.

    BeantwoordenVerwijderen