vrijdag 1 januari 2016

Goede voornemens









































En ook nog onze Oud en Nieuw versiering op de plank in de keuken. Had er al eens over na zitten denken, en was er nog niet uit. Toen kreeg ik van mijn (buurvrouw)vriendin deze leuke houten kaart. Nou, toen was ik er wel uit. Confetti -bubbles- moest het worden. Zelfgemaakt van wit karton met de perforator en een pons.












































Bron 1e plaatje: https://vrolijkfabriek.wordpress.com/

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk thema en fijn zo'n grote pons in huis. Je idee vind ik super!
    Prachtig plaatje, met een zwaluw van Liebe <3
    Ik wens je veel om van te genieten dit jaar X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer mooi uit. Het houten kaartje is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen