zondag 10 januari 2016

Opruimen

Een klusje dat ik altijd doe tijdens de kerst of op nieuwjaarsdag, is het uitzoeken van de tijdschriften. Dan scheur ik er uit wat ik nog even wil bewaren. Dit jaar heb ik foto's gemaakt van die pagina's. Want de tijdschriften geef ik aan mijn zusje, die is bezig met een herindeling-herinrichting van haar huis. En dan is alle inspiratie welkom. Deze plaatjes komen uit de Ariadne at home.













  































Waarom ik sommige plaatjes wil bewaren, weet ik soms niet eens zo heel goed. Het kan een idee zijn, de sfeer, de kleuren, van alles. En als ik dan eens een keer geen inspiratie heb, pak ik zo'n knipselmap er bij, en dan komt er altijd wel weer een idee.
Fijne dag vandaag.

3 opmerkingen:

  1. Dat vind ik ook zo fijn, om er in ieder geval wat van te bewaren, iets aan over te houden. Dit is een praktische oplossing en wat mij betreft deel je dat vaker. Leuk en inspirerend! Fijne zondag X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herkenbaar, ik doe dat ook altijd de eerste weken van het nieuwe jaar met de receptentijdschriften. Het zal wel zoiets zijn als " met een schone lei beginnen ".

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan uren bladeren en plaatjes kijken in woontijdschriften.
    Ik kan ze ook moeilijk weg doen. Meestal bewaar ik ze.

    BeantwoordenVerwijderen