donderdag 7 januari 2016

Winter

Nadat ik dinsdag van mijn zusje in Emmen hoorde dat er op straat geschaatst werd door haar kinderen, was het hier gisteren ook spekglad. Man werkte thuis en dochter zou pas veel later naar school, maar toen ze probeerde te gaan, was ze al 2x gevallen voor ze bij de schuur was. Dus ook maar thuis geleerd voor de toetsweek. Op het fietspad voor ons huis gingen de hele morgen mensen onderuit. Gelukkig geen erge verwondingen. Winter is prima, maar deze gladheid hoeft van mij niet.


3 opmerkingen:

  1. Ik ben het helemaal met je eens! Gelukkig hebben wij geen last van ijzel gehad en gaat de temperatuur al wat omhoog. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb m'n antwoord dus op m'n vraag in de mail die ik je net stuurde......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het voelt vast heel vreemd hoe het weer ineens alles plat kan leggen. In het zuiden hebben we het nieuws met verbazing gevolgd, hier was niets, maar dan ook helemaal niets aan de hand. Gek toch, zo'n grote verschillen in zo'n klein landje.

    BeantwoordenVerwijderen