vrijdag 25 maart 2016

Vrijdag favoriet

De potjes met een figuurtje op de deksel zijn vandaag de vrijdag favoriet.
Gisteren heb ik deze leuke potjes gemaakt. Je ziet ze veel voorbij komen op Pinterest. Plak een figuurtje op de deksel en schilder het geheel in een kleur naar keuze. Deze zijn om in het Paasweekend te gebruiken als kadootjes.
Als ik bezig ben is het altijd een behoorlijke rommel, want ik doe altijd meerdere dingen tegelijk. Hier was ik ook boodschappenlijstjes aan het maken, en het menu voor de paasbrunch aan het bedenken. (en aan het eten en foto's maken)






3 opmerkingen:

  1. Herkenbaar; dat vele dingen tegelijk doen ;-)
    Die potjes zijn héél mooi met die konijntjes/haasjes en dat kipje!
    Superschattige figuurtjes.
    Wit maakt ruimte voor fantasie maar geeft ook rust, goeie keuze!
    Lieve groetjes,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je potjes zijn super leuk geworden.
    Erg herkenbaar; altijd meerdere dingen tegelijk willen of moeten doen.
    Ik wens je fijne Paasdagen.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze prachtig! Staan al heel lang op mijn lijstje, net als de etagère.
    En wat is het leuk cadeau geven zo.
    Ik probeer ook vaak veel tegelijk te doen, maar heb orde nodig. Dat is mijn autistische kant ;-)
    Fijne paasdagen X

    BeantwoordenVerwijderen