donderdag 13 oktober 2016

Breien en haken

Meestal heb ik meerdere handwerk-projecten tegelijk aan de gang. Dat is fijn voor de afwisseling. Soms begin ik ergens aan en halverwege gaat het iets anders worden. 
Dat is het geval met de deken die je in de mand ziet liggen. Het zou eerst een vest worden.
En het breiwerkje is een bestelling van een vriendin, een keukenhanddoek.


































De foto's heb ik vorige week gemaakt. Het wordt al weer echt 'donkerder' in huis. Je moet wel een goed moment uitzoeken om foto's te maken. De handdoek is ondertussen af, de 2e staat op de pennen. Die mag mee naar de markt volgende maand.

6 opmerkingen:

  1. Leuke wip's! En ja, foto's binnen maken wordt weer moeilijker nu... ik zet stiekem alles naast het raam, anders lukt het me echt niet. Oh ja, Photoshop helpt soms ook ;-)
    Benieuwd naar het 'vest-deken'!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik vind het moeilijk om 's winters goede foto's te maken voor mijn blog, zelfs buiten. Want midden winter lukt het bijna niet meer na vieren en dan moet ik moeite doen om nog ergens een foto te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is opeens echt herfst en ik realiseer mij ook dat het lastig wordt voor foto's. Je gunt ons in ieder geval een mooie blik in je dagelijks leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn zo'n brei- en haakmand. Hier staat er ook eentje in de kamer met ook meerdere 'lopende' projecten.
    Foto's maken als het donker en/of slecht weer is, is inderdaad lastig maar deze hierboven zien er mooi en gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het wordt vroeger donker en duidelijk kouder. Echt weer voor een fijn haak- of breiproject zoals een warme trui. Met meerdere projecten kun je lekker afwisselen waar je aan werkt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alleen al het mandje met garen vind ik supergezellig staan! Fijn toch, om verschillende projecten te hebben om aan te werken, de ene keer heb je zin in het een en de andere keer in het ande. Ik moet er zelf altijd wel voor waken dat het niet te veel projecten tegelijk worden.

    BeantwoordenVerwijderen