vrijdag 7 oktober 2016

Terschelling - dag 2

De tweede dag fietsten we eerst een heel eind langs de Wadkant van het eiland. Daarna keken we even in Midsland en gingen naar het strand aan de Noordzeekant van het eiland. 
















































op de dijk - schapen op de dijk is een mooi gezicht - mijn vervoersmiddel voor 3 dagen - 2x de Waddenzee - onze picknickplek - berg schelpen voor onderhoud van fiets- en wandelpaden - bij strandpaviljoen Kaap Hoorn - 2x huis in Lies - 11x het strand en de Noordzee

Hoeveel foto's van de zee kun je hebben? Nooit teveel denk ik, en als jullie denken dat dit ze allemaal zijn die ik dit weekend van de zee heb gemaakt, dan heb je het mis. Ik heb denk ik wel zo'n 75 gemaakt alleen al van het water. En geen enkele dezelfde he, het verandert continu.

2 opmerkingen:

  1. Mooi!!
    Krijg zin om Sil de Strandjutter weer te bekijken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reuze gezellig die huisjes en een toffe Hollandse opoe fiets.
    En foto's van zee vervelen inderdaad nooit!

    BeantwoordenVerwijderen