vrijdag 18 november 2016

Breinaalden

Misschien kunnen jullie je nog herinneren dat ik vorig jaar mega-breinaalden heb gekregen van 'Sinterklaas'. Dat kun je hier eventueel terug lezen als je dat leuk vindt.
Ik had toen al bedacht dat ik er ook echt mee wilde gaan breien. Het was er nog niet van gekomen. Een paar weken geleden vroeg iemand mij of ik iets wat ze op Pinterest had gezien, voor haar kon breien. Nou, dat wil ik wel proberen was mijn antwoord. Terwijl ik bezig was, dochter gevraagd of ze een paar foto's wilde maken. Zonder hoofd was de opdracht want dat hoeft er niet zo groot op. Het gaat om het breiwerk. Een andere keer laat ik het eindresultaat zien.





8 opmerkingen:

  1. Wat leuk. Benieuwd naar het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, benieuwd naar het resultaat. Worden je handen daar niet ontzettend moe van?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Marthy, dat worden ze wel. Elke keer deed ik een stukje. Maar het wordt zo mooi, ik heb het er voor over.

      Verwijderen
  3. Lijkt me zo heerlijk zacht en warm. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er ontzettend mooi uit. Krijg zin om het zelf ook eens te proberen! XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Da's een goede work-out lijkt me. Heb je geen spierpijn?
    Doe het je niet na, succes met de laatste steken!
    Groet, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen