woensdag 9 augustus 2017

Souvenir

Ik ben druk bezig met de blogs over de vakantie maar kan het niet laten om eerst iets anders te plaatsen. Gisteren plaatste ik een foto op Instagram van een souvenir dat ik heb meegenomen van vakantie. Misschien ook leuk om hier te laten zien. En toen ik de hortensia's had gesnoeid ook nog maar wat bloemen op een vaasje op de keukenplank. Aan kleur in huis moet ik altijd een beetje wennen, dus ik weet niet of het lang blijft staan. Maar ach, we hebben altijd de foto's nog....








5 opmerkingen:

  1. En het zijn nog wel zulke prachtige kleuren...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige souvenirs Jeanette! En over kleuren ga ik niets meer schrijven hier ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, het motief en de kleur van het bordje en tegeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Héél mooi... Ik snap dat die kleuren héél erg knallen in een overwegend wit/grijs interieur, maar soms mag dat wel... :-) Prachtige hortensia's trouwens! Mijn hortensia is afgevroren in het voorjaar, dus ik heb géén bloemen uit de tuin... Volgend jaar hopelijk meer geluk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie souvenirs. Stenen en fossielen, daar hou ik zo van.

    BeantwoordenVerwijderen