donderdag 16 november 2017

Heerlijk fietstochtje

De herfst is zó niet mijn seizoen. Op allerlei blogs en op Instagram wordt 'bezongen' hoe mooi de herfst is, de kleuren vooral. En dat is precies wat ik er niet mooi aan vind, ik houd niet van geel, oranje, rood, bruin....  Wél houd ik van het feit dát we seizoenen hebben. Vorige week donderdag fietste ik naar de herinneringsboom (na de hele woensdag binnen te hebben gezeten met de kaarsjes aan omdat het maar niet licht wilde worden buiten), en onderweg heb ik foto's gemaakt. Want natuurlijk is er genoeg moois te zien voor degene die goed kijkt. En zo had ik mijn buitenuren weer goed besteed, foto's maken en in gedachten daar alvast een blogbericht van maken.
































































































































7 opmerkingen:

  1. Sommige mensen zijn echte herfstmensen. Anderen minder. Maar gelukkig heb je wel oog voor de mooie dingen die je in deze tijd ziet. De foto's geven een mooi beeld.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zie je maar weer dat herfst niet altijd uitbundig geel, oranje, rood en bruin hoeft te zijn. Dit is minstens zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto’s, zonder al te veel rood, oranje, geel en bruin! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook al hou jij niet zo van de herfst, je hebt er wel oog voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Nog een spyrea in bloei! En die witte bloem, is dat nu een late hortensia of een heel late flox? De weerspiegelingen in het water heb je ook weer knap gevangen.
    Herfst is ook niet mijn favoriete seizoen, ik heb liever de lente, vol belofte. De zomer is natuurlijk ook geweldig, maar de lente die heeft kracht en kleine verrassingen, dat vind ik super.
    Ps: De foto met de kaarsjes en de streepjes licht (lens'flare'?) , da's echt een goeie sfeerfoto. In gedachten zit ik daar bij jou naar de kaarsjes te kijken, zo écht is die foto.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is inderdaad een Hortensia Sigrid. Verwonderd keek ik ernaar. Bij mij in de tuin zijn ze allemaal al verkleurd. De zomer en de lente zijn ook mijn seizoenen. En de winter als het helder vriesweer is. En sneeuw, oh dat wit....

      Verwijderen