woensdag 6 december 2017

Adventkalender voor dochter

Het wordt een jaar van rustige kerstversieringen. De kadootjes voor de 4 adventzondagen zitten in de grijze sokken die ik al eens eerder gebruikte. Veel wit en grijs is er al, wat levend groen komt er nog bij. De kerstboom zetten we buiten met lampjes erin. Dat is handig omdat we veel visite krijgen met kerst. Op de plank in de keuken staat iets meer kleur. Het hertje, dat is zo schattig, die mag erbij. De mooie kaart van de slee met kerstboom is gemaakt door Sarah van Engeland, hier zie je meer van haar: szaar.nl en https://www.instagram.com/szaar/. Op dit moment loopt ze stage bij Conceptstore Studio hus in Zwolle waar ik haar regelmatig tref en waar ik de kaart kocht.






























5 opmerkingen:

  1. Mooi, ik hou daar wel van. Ik smul op instagram van de Scandinavische blogs (jij vast ook ;)) en daar zie je ook wel wat rood erbij...vind ik ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee de grijze prachtige sokken! Fijne avond!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaartenrek zo leuk. Ben al lang van plan er zelf ook een te kopen, waarom doe ik het eigenlijk niet?

    BeantwoordenVerwijderen