woensdag 27 december 2017

Familiekerst

Afgelopen zondag vierden wij kerst met mijn moeder en broers en zussen. Bijna iedereen was er. Het was heel gezellig. Het is altijd een beetje schipperen met de ruimte. Ik had nu een bankje op de eettafel gezet en daar kaarsen e.d. op, zodat dat geen ruimte wegnam van het tafelblad. Het stond heel leuk. En ik laat even de taarten zien die mijn jongste zus maakte. Een chocoladecake en een biscuittaart met frambozen en gecarameliseerde hazelnoten.
Ook wil ik iedereen graag bedanken voor de fijne reacties op de posten van afgelopen dagen. Het was zwaar bij vlagen, maar ook heel fijn om de familie weer bij elkaar te hebben. Mijn moeder bleef logeren en op 1e kerstdag aten we met haar en dochter en oudste zoon. 







5 opmerkingen:

  1. Mm, daar is vast niks van overgebleven, van die lekkere taarten!
    Goed gevonden, van dat bankje op de tafel.
    En nu maar een beetje uitrusten van al die drukte..
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die taarten zien er prachtig en erg lekker uit!
    Je foto's zien er erg sfeervol uit. Mooi om te lezen dat jullie het goed hebben gehad samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuk idee, dat bankje op die tafel. En die taarten zien er uit om op te vr....!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed idee van dat bankje. Heel handig en het staat erg gezellig zo.
    De taarten zien er heerlijk uit!
    Goede jaarwisseling gewenst!
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen