woensdag 3 januari 2018

Postzegel

Op verschillende blogs zag ik de afgelopen weken iets over postzegels voorbij komen, o.a. bij Ingthings en Ageeth. Dat maakte dat ik de postzegel van de envelop uit Frankrijk er af stoomde (op 28 december kwam de kaart, Alet zei zelf al dat ze een beetje laat was met de kerstpost). Toen ik net klaar was, kwam de regen in één keer met bakken uit de lucht. Zo apart dat weer af en toe. Wat ik ga doen met de zegel weet ik nog niet. Misschien zien jullie hem een keer voorbij komen. En Alet, het stukje tape met kerstbomen vind ik zo mooi, dat heb ik in mijn agenda geplakt bij de kerstdagen.









6 opmerkingen:

  1. Ik doe dat ook met mooie zegels. Alet's post was in alle opzichten prachtig.
    Vannacht in bed vond ik het wel lekker, dat ruige weer. Maar onderweg is het niet fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om te zien. Ik had een postzegelverzameling toen ik jong was (geen idee trouwens waar die is gebleven) en toen was ik ook altijd tijden bezig om postzegels van de enveloppen af te weken met de fluitketel. Dat herinner ik me nu bij het zien van je foto's! Misschien moet ik dat nu ook maar weer eens doen :-)
    Fijn om mijn post hier terug te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ondertussen heb ik ook heel wat mooie postzegels afgeweekt. Ik weet alleen nog niet wat ik er mee ga doen, maar dat komt wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een rotweer hé? Maar dan zo'n leuke post én postzegel, dat brengt weer een straaltje zonlicht :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, het was een onstuimig dagje met alle regen en wind. Ik wens je een heel goed, gelukkig en gezond 2018! Dat je nog maar veel mooie post mag ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Postzegels afstomen ... jeugdsentimemt voor mij ;-).
    Zo'n mooie postzegel en prachtige kaart brengen wat zonneschijn op deze onstuimige dag.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen